19 листопада 2017
ДЕРЖАВНА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
01001, м. Київ, вул. Городецького 13
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 р. № 697-р "Питання Міністерства юстиції" Державна пенітенціарна служби України як центральний орган виконавчої влади з 30 вересня цього року припиняє виконання покладених на її функцій і повноважень з передачею їх до Міністерства юстиції України (постанова Кабінету Міністрів України від 18 травня 2016 р. № 343 "Деякі питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції").
26.07.2013
Документ без названия

АНАЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ
про стан організації роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до Державної пенітенціарної служби України у першому півріччі 2013 року

Впродовж першого півріччя 2013 року на адресу ДПтС України від 3479 громадян (з урахуванням колективних звернень) надійшло 3034 звернення, що на 266 звернень (або на 8,1 %) менше, ніж в аналогічному періоді 2012 року.
У ІІ кварталі поточного року надійшло 1456 звернень, що у порівнянні з І кварталом цього року на 122 звернення громадянина (або на 7,7 %) менше (І квартал 2013 року – 1578 звернень).

Звернення до ДПтС України надходили:

  • поштою від громадян    – 1398 звернень (46,1 %);
  • через державну організацію «Урядовий контактний центр»    – 405 звернень (13,3 %);
  • з органів і установ ДПТС України  – 131 звернення (4,3 %) тощо.

За належністю з органів державної влади до ДПтС України надійшло 681 звернення (22,4 %), з них:
з Адміністрації Президента України    – 198 звернень (6,5 % від загальної кількості звернень громадян);
з Генеральної прокуратури України    – 162 звернення (5,3 %);
з Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини     – 98 звернень (3,2 %);
з Кабінету Міністрів України                – 34 звернення (1,1 %);
з Міністерства юстиції України             – 76 звернень (2,5 %) тощо.

Звернення громадян стосувалися діяльності органів і установ управлінь ДПтС України:
в м. Києві та Київській області    – 271 звернення;
в Донецькій області                      – 215 звернень;
у Дніпропетровській області       – 202 звернення тощо.

Протягом першого півріччя 2013 року надійшло 2687 первинних (88,6 %), 126 – повторних (4,2 %), 124 – дублетних (4,1 %) та 97 – неодноразових (3,2 %) звернень громадян.
Повторні звернення громадян стосувалися забезпечення дотримання законності та правопорядку в органах і установах ДПтС України, реалізації прав і свобод громадян. У 9 повторних зверненнях заявники повідомляли про корупційні діяння персоналу органів і установ ДПтС України. 81 звернення стосувалося умов тримання засуджених в слідчих ізоляторах та установах виконання покарань.

У першому півріччі 2013 року до ДПтС України надійшло 2748 заяв (клопотань), що склало 90,6 % від загальної кількості звернень громадян, 232 скарги (7,6 %) та 54 пропозиції (1,8 %). У порівнянні з відповідним періодом 2012 року кількість заяв (або клопотань) скоротилася на 11,1 %, кількість скарг зросла на 18,4 %, а пропозицій – у 4,2 рази.

39,2 % усіх скарг надійшли від засуджених та ув’язнених. Заявники в основному скаржилися на неправомірні дії персоналу органів і установ ДПтС України, незадовільне медичне обслуговування, порушення прав засуджених та осіб, узятих під варту, тощо.
Серед пропозицій, надісланих до ДПтС України, було 27 подяк, 9 листів з віршами, які згодом були розміщені на сторінках відомчої газети «Закон і обов’язок», тощо.

У першому півріччі 2013 року надійшло 271 звернення (8,9 % усіх звернень громадян) від учасників і інвалідів війни, інвалідів I – III груп, одиноких матерів, матерів-героїнь, багатодітних сімей, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, осіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.


Персоналом та пенсіонерами органів і установ ДПтС України у звітному періоді було надіслано 228 звернень (7,5 %), засудженими та особами, узятими під варту, – 2586 звернень (85,2 %).

Персоналом та пенсіонерами органів і установ ДПтС України найчастіше порушувалися фінансові питання (88 звернень; 38,6 % від загальної кількості звернень персоналу та пенсіонерів органів і установ ДПтС України). Крім того, у звітному періоді даною категорією заявників було порушено 67 кадрових питань (29,4 %), 31 житлове питання (13,6 %) та 29 питань (12,7 %) щодо неправомірних дій керівництва органів і установ ДПтС України.

Засуджених, осіб, узятих під варту, та їх родичів переважно цікавили питання щодо умов тримання засуджених та осіб, узятих під варту, в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах (2037 звернень; 78,8 %), у тому числі:
769 питань – щодо переведення засуджених з однієї виправної колонії до іншої того ж самого рівня безпеки або у зв’язку із зміною умов тримання;
470 питань – щодо направлення засуджених із слідчих ізоляторів до конкретного регіону або установи;
167 питань – щодо умовно-дострокового звільнення засуджених;
158 питань – щодо незадовільного медичного обслуговування тощо.
Даною категорією осіб було порушено 203 питання (7,8 %) щодо неправомірних дій персоналу органів і установ ДПтС України; 52 фінансових  питання (2,0 %) тощо.

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 10.12.2012 № 1825/5 «Про затвердження Порядку особистого прийому громадян у Державній пенітенціарній службі України» протягом першого півріччя 2013 року вжито заходів щодо організації проведення особистого прийому громадян у ДПтС України та створення належних умов для реалізації громадянами права особисто звертатися до ДПтС України.
Відповідно до графіків особистого прийому громадян керівництвом ДПтС України та керівниками структурних підрозділів ДПтС України впродовж першого півріччя 2013 року було здійснено 30 особистих прийомів, на які звернулось 52 громадянина.

До органів і установ ДПтС України протягом першого півріччя 2013 року надійшло 36496 звернень громадян, що на 7997 звернень (або на 18,0 %) менше, ніж за відповідний період минулого року.

Створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» перебувають на постійному контролі керівництва ДПтС України.

Відділ документального забезпечення, архівної справи та розгляду звернень громадян
департаменту організаційно-аналітичного, документального та правового забезпечення

версія для друку
Заступник міністра
Чернишов
Денис Вікторович
Розширений пошук »