18 листопада 2017
ДЕРЖАВНА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
01001, м. Київ, вул. Городецького 13
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 р. № 697-р "Питання Міністерства юстиції" Державна пенітенціарна служби України як центральний орган виконавчої влади з 30 вересня цього року припиняє виконання покладених на її функцій і повноважень з передачею їх до Міністерства юстиції України (постанова Кабінету Міністрів України від 18 травня 2016 р. № 343 "Деякі питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції").
15.04.2014
Державна пенітенціарна служба України

АНАЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ
про роботу із зверненнями громадян, що надійшли
до Державної пенітенціарної служби України у І кварталі 2014 року

Впродовж І кварталу 2014 року на адресу ДПтС України від 1773 громадян (з урахуванням колективних звернень) надійшло 1700 звернень, що на 122 звернення (або на 7,7 %) більше, ніж в аналогічному періоді 2013 року.
Звернення до ДПтС України надходили:

  • поштою від громадян - 650 звернень;
  • через державну організацію
  • «Урядовий контактний центр» - 377 звернень;
  • через органи влади - 370 звернень;
  • на особистому прийомі - 120 звернень тощо.

Через телефонну «гарячу лінію» до ДПтС України звернулося 50 громадян.
Від представників засобів масової інформації звернення не надходили.
Звернення громадян стосувалися діяльності органів і установ управлінь ДПтС України:

  • в Донецькій області - 179 звернень;
  • в м. Києві та Київській області - 132 звернення;
  • в Житомирській області - 129 звернень;
  • у Дніпропетровській області - 95 звернень тощо.
  • Впродовж 2013 року надійшло 195 звернень (11,5 % від усієї кількості звернень громадян) від учасників і інвалідів війни, інвалідів I - III груп, одиноких матерів, матерів-героїнь, багатодітних сімей, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, осіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

    Найчастіше на адресу ДПтС України звертаються засуджені, особи, взяті під варту, та їх родичі. Цією категорією заявників було надіслано 1418 звернень, що складає 83,4 % загальної кількості звернень громадян. Персоналом, пенсіонерами та колишніми працівниками органів і установ ДПтС України у звітному періоді було надіслано 129 звернень, що становить 7,6 %.

    Персоналом та пенсіонерами органів і установ ДПтС України найчастіше порушувалися питання щодо виплати заробітної плати, грошового забезпечення, пенсії тощо (66 звернень; 51,2 % від загальної кількості звернень персоналу та пенсіонерів органів і установ ДПтС України). Крім того, у звітному періоді даною категорією заявників було порушено 25 кадрових питань (19,4 %). У 6 зверненнях порушували комунально-побутові питання (надання житла, поліпшення житлових умов, порушення при розподілі житла).

    Засуджених, осіб, узятих під варту, та їх родичів переважно цікавили питання щодо умов тримання засуджених та ув’язнених в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах (1072 звернення; 75,6 % від загальної кількості звернень цієї категорії заявників), у тому числі:
    368 звернень - щодо переведення засуджених з однієї виправної колонії до іншої того ж самого рівня безпеки або у зв’язку із зміною умов тримання;
    185 звернень - щодо незадовільного медичного обслуговування засуджених та осіб, узятих під варту, та направлення їх до лікарень при установах виконання покарань, забезпечення права вільного вибору лікаря;
    160 звернень - щодо направлення засуджених із слідчих ізоляторів до конкретного регіону або установи;
    122 звернення - щодо умовно-дострокового звільнення засуджених;
    57 звернень - щодо порушення прав засуджених та осіб, узятих під варту;
    25 звернень - щодо неналежних умов тримання тощо.
    Даною категорією осіб було порушено 157 питань (11,1 %) щодо неправомірних дій персоналу органів і установ ДПтС України; 46 фінансових питань (2,4%) тощо.

    Відповідно до наказу ДПтС України від 28.01.2013 № 43/ОД-13 «Про затвердження Положення про приймальню громадян ДПтС України та графіків особистого прийому громадян керівництвом ДПтС України та керівниками структурних підрозділів ДПтС України» проводилась робота щодо організації особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів ДПтС України, Головою ДПтС України, його першим заступником та заступником відповідно до затверджених графіків. На особистому прийомі було прийнято 120 звернень від 141 громадянина. За усіма зверненнями громадян відповідним структурним підрозділам ДПтС України та її територіальним органам надавалися доручення щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

    До органів і установ ДПтС України впродовж І кварталу 2014 року надійшло 13116 звернень громадян (без урахування звернень громадян, що надійшли до органів і установ управління ДПтС України в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі), що на 5677 звернень (або на 30,2%) менше, ніж в аналогічному періоді 2013 року (2013 р. - 18793 звернення).

    Створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» перебувають на постійному контролі керівництва ДПтС України.

    Відділ документального забезпечення,
    архівної справи та розгляду звернень громадян
    департаменту організаційно-аналітичного,
    документального та правового забезпечення
    апарату ДПтС України

версія для друку
Заступник міністра
Чернишов
Денис Вікторович
Розширений пошук »