21 листопада 2017
ДЕРЖАВНА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
01001, м. Київ, вул. Городецького 13
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 р. № 697-р "Питання Міністерства юстиції" Державна пенітенціарна служби України як центральний орган виконавчої влади з 30 вересня цього року припиняє виконання покладених на її функцій і повноважень з передачею їх до Міністерства юстиції України (постанова Кабінету Міністрів України від 18 травня 2016 р. № 343 "Деякі питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції").
05.09.2014
Державна пенітенціарна служба України

ІНФОРМАЦІЯ
про стан організації роботи із зверненнями громадян, що надійшли до ДПтС України у першому півріччі 2014 року

Протягом першого півріччя 2014 року до ДПтС України надійшло 5140 звернень громадян, при цьому (з урахуванням колективних звернень) звернулося понад 6192 громадян. Це майже, ніж у 2 рази більше, ніж за аналогічний період 2013 року.
Проте більш наочним є показник зведеної кількості звернень громадян в розрахунку на 1 тис. засуджених та осіб, узятих під варту. У середньому по Україні на 1 тис. засуджених та осіб, узятих під варту, у першому півріччі 2014 року припадало 48 звернень громадян, надісланих до ДПтС України. Це у 2 рази більше, ніж за аналогічний період 2013 року (22 звернення на 1 тис. засуджених та осіб, узятих під варту).

Збільшення кількості звернень громадян було спричинено питаннями щодо виконання Закону України «Про амністію у 2014 року» та Закону України «Про внесення змін до Кримінально-виконавчого кодексу України щодо адаптації правового статусу засудженого до європейських стандартів».

Звернення до ДПтС України надходили:

  • поштою від громадян - 1289 звернень;
  • через державну організацію

«Урядовий контактний центр» - 1800 звернень;

  • на особистому прийомі - 299 звернень.

Через телефонну «гарячу лінію» ДПтС України звернулося 140 громадян (з них 41 звернення - щодо порушення прав засуджених; 20 звернень - щодо неправомірних дій персоналу органів і установ ДПтС України, 14 звернень - щодо незадовільного медичного обслуговування).
Від представників засобів масової інформації звернення не надходили.
За належністю з органів державної влади до ДПтС України надійшло 1240 звернень громадян, з них:
з Адміністрації Президента України - 224 звернення;
з Генеральної Прокуратури України - 480 звернень;
з Секретаріату Уповноваженого Верховної
Ради України з прав людини - 92 звернення;
з Верховної Ради України - 101 звернення;
з Кабінету Міністрів України - 59 звернень;
з міністерств та відомств - 281 звернення.
У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року значно збільшилася кількість звернень громадян, що надійшли через урядову телефонну «гарячу лінію» (майже у 5 разів), а також звернень, що надійшли за належністю з вищих органів влади (у 2 рази).

Форма надходження

Перше півріччя
2014 р.

Перше півріччя
2013 р.

Динаміка

кількість, +/-

%, +/-

Поштою від громадян

1289

1397

-108

-7,7%

Через органи влади

1240

981

+559

+82,1%

Через Урядовий контактний центр

1800

405

+1395

+344,5%

Через телефонну «гарячу лінію ДПтС України»

140

0

+140

+100,0%

Загальна кількість звернень громадян

5140

3033

+2107

+69,5%

У звітному періоді частка повторних звернень від загальної кількості звернень громадян склала 4,3 % (220 звернень).
Частка скарг склала 11,5 % від загальної кількості звернень громадян (593 скарги).
Частка колективних звернень у звітному періоді становить 2,3% (120 звернень).

 

Перше півріччя 2014 року

Перше півріччя 2013 року

 

Кількість

% до загальної кількості звернень

Кількість

% до загальної кількості звернень

Повторні звернення

220

4,3%

121

4,0%

Скарги

593

11,5%

232

7,6%

Колективні звернення

120

2,3%

57

1,9%

Загальна кількість звернень громадян

5140

 

3033

 

Звернення стосувалися діяльності органів і установ управлінь ДПтС України:
в Донецькій області - 434 звернення;
в Житомирській області - 388 звернень;
в Дніпропетровській області - 353 звернень;
в м. Києві та Київській області - 344 звернення тощо.

Впродовж першого півріччя 2014 року надійшло 477 звернень (9,3 % усіх звернень громадян) від учасників і інвалідів війни, інвалідів I - III груп, одиноких матерів, матерів-героїнь, багатодітних сімей, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, осіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Найчастіше на адресу ДПтС України звертаються засуджені, особи, узяті під варту, та їх родичі. Цією категорією заявників було надіслано 4603 звернення, що складає 90,0 % від загальної кількості звернень громадян. Персоналом, пенсіонерами та колишніми працівниками органів і установ ДПтС України у звітному періоді було надіслано 239 звернень, що становить 4,6 %.
Персоналом та пенсіонерами органів і установ ДПтС України найчастіше порушувалися питання щодо:
виплати заробітної плати, грошового забезпечення тощо - 93 питання (38,9 % від загальної кількості питань персоналу та пенсіонерів органів і установ ДПтС України);
звільнення чи поновлення на службі, присвоєння спеціальних звань тощо - 64 питання (26,8 %);
порушень при розподілі житла, надання житла тощо - 17 питань (7,1 %).
Засуджених, осіб, узятих під варту, та їх родичів переважно цікавили питання щодо умов тримання засуджених та ув’язнених в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах (3534 звернення; 76,8 % звернень цієї категорії заявників), у тому числі:
901 звернення - щодо переведення засуджених з однієї виправної колонії до іншої того ж самого рівня безпеки або у зв’язку із зміною умов тримання;
886 звернень - щодо застосування акта про амністію;
434 звернення - щодо незадовільного медичного обслуговування засуджених та осіб, узятих під варту; направлення їх до лікарень при установах виконання покарань, забезпечення права вільного вибору лікаря;
371 звернення - щодо умовно-дострокового звільнення засуджених;
284 звернення - щодо направлення засуджених із слідчих ізоляторів до конкретного регіону або установи;
159 звернень - щодо порушення прав засуджених та осіб, узятих під варту;
94 звернення - щодо неналежних умов тримання тощо.
Даною категорією осіб було порушено 542 питання (11,8 %) щодо неправомірних дій персоналу органів і установ ДПтС України.

За підсумками першого півріччя 2014 року вирішено позитивно 2,9% питань. У відповідь на 71,4 % звернень громадянам надавалися відповідні роз’яснення.

Відділ документального забезпечення та
розгляду звернень громадян управління
організаційно-аналітичного та
документального забезпечення

версія для друку
Заступник міністра
Чернишов
Денис Вікторович
Розширений пошук »